Back in business!

Jag har inte dött...jag har bara tagit en liten paus, sett vart jag befinner mig i livet och vad jag vill med saker och ting...  Tro det eller ej, det har gått fantastiskt bra! Jag känner mig gladare än jag gjort på länge, livet flyter på och det är snart sommar... Emelie Fredriksson är back in business!
Det har hänt så mycket sedan sist, flera av mina kära vänner har tagit körkort, jag har träffat massor med underbart folk, lagt några på hyllan och kan se tillbaka och skratta åt det, bestämt mig för att behålla min häst, planerat in ett återbesök till älskade rhodos med mina lovely girls, lagt framtidsplaner efter studenten med min Ida... För ett tag sen sa jag " jag lider av beslutsångest och får liksom ingen ordning på mitt liv"
Och jag känner inte riktigt
Och jag lever inte riktigt
Under dagarna som inte riktigt finns
Men så kommer en säsong igen
Och strömmen går igång igen
Och nätterna blir ljusa
Och jag känner och jag lever
Och jag minns

Att allting, allting, allting
Allting, allting ja allt
Är nästan perfekt
Ja allting, allting, allting
Allting, ja allt
Är nästan perfekt
Winnerbäck är fortfarande fantastisk precis som ni mina ÄLSKADE vänner! Tack för att ni finns!

Jag har ju tänkt fortsätta min bloggning nu, men då kräver jag att ni hjälper mig lite...
 för min fantasi räcker inte alltid till, tyvärr!
LOVE! / E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0