Välkommen till grums, här har alla sex med alla!

Bara mer om mer händer, jag blir bara mer och mer äcklad av det som händer runt omkring mig och den lilla äckliga kommun jag fakiskt växt upp i...Har ändå någonstans försvarat det och sagt att det inte är så illa som ni tror...och det är det inte, det är mycket värre... Välkommen till grums, en av Sveriges största inavels hålor!

När jag hör allt så är jag så glad att jag inte har släkt i grums... föräldrar som byter partners, ungdomar som ligger med varandra och sedan blir låtsas syskon, kusiner,  tremänningar, halvsyskon, låtsas pappor, plast mammor...gud vet allt vad det är... okej man kan ha komplicerade förhållanden i familjen...men för i heeeeeeelvete låt bli att ha sex med allt och alla?!
Om det mesta känns hopplös på ett eller annat sätt försök då att tänka på att det faktiskt finns en värld utanför grums...Killar åk in till stan en eftermiddag klockan tre istället för att dra ner till strandvallen och kolla när tjejerna glider in på sina nya mopeder för att spela match...Jag har aldrig haft problem med ålderskillnad förut men när killarna på 25 bast åker och dreglar på tjejerna som är 10 ÅR yngre börjar det kännas lite överdrivet... det tar 30 min MAX att åka in till stan, sätt dig på en uteservering och njut istället för en sak vet jag helt säkert, Karlstad levererar så sjuuuukt mycket snygga tjejer!



Och till er tjejer, Karlstad har ganska många boys också, absolut värt att ta sig en titt istället för att trassla in sig i något som man innerst inne vet inte kommer funka kanske... Det finns hockey lag utanför grums också, så tjejer, ni behöver inte slåss om vältränade hockey killar...dom finns det så gott om...:)
Ibland kanske man helt enkelt behöver se och testa något annat, funkar det inte har du i alla fall provat!


/ e.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet det är inte bara i grums som alla knullar med alla . I k-stad är det precis likadant ...

2010-05-25 @ 22:53:46
Postat av: lilly

emelieeeeee, bästa bloggen iaf!! :D

2010-05-26 @ 07:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0