HUR ska vi sova inatt?!

"Skulle inte vara fel med en varm kropp bredvid mig nu när sängen känns stor och kall ..."

Michan skrev det på Facebook igår, min reaktion var mest... sluta gnäll du har varit singel i en månad...Fast, det är självklart, de flesta tjejer vill ha någon att sova bredvid, om vi så är hetro eller homo, singlar eller upptagna.. Vi älskar att ha dom där armarna runt oss när vi somnar och vakna med att få en kyss i nacken... Frågan är, vad vill ni killar?


Tycker ni om att ligga och hålla om en tjej innan ni somnar eller ligger ni där och tänker "faaan varför kom hon hit om vi ändå inte ska ligga?" eller " hon tar stor plats, min arm har somnat, allt är jobbigt, ge mig min säng tillbaka...försvinn" eller tycker ni också att det faktiskt är ganska mysigt att ligga och försöka hitta ett jämt tempo i era andetag och klia oss försiktigt över ryggen?

Om jag nu antar det faktum att ni faktiskt tycker att det är ganska mysigt att bara sova bredvid varandra.. varför gör vi det då inte oftare?


En killkompis sa till mig en gång " men du är det okej att jag håller om dig? Asså vi är ju kompisar men har hört att ni tjejer gillar när någon håller om er..." Klart som fan att vi gör det. Vi gillar det i de allra flesta lägen, kompis, som one night stand ,som pojkvän, att ligga känna sig liten och väldigt feminin mot en killes bröst dela värmen under ett duntäcke med någons kropp... Vilken tjej tackar nej i första taget?!



Vilken är din favorit? Jag röstar på tvåan och sexan!

/E.



Kommentarer
Postat av: Vanilla

Jag har ett fruktansvärt tråkigt svar: det finns troligtvis inget speciellt som ALLA killar gillar och inget speciellt som ALLA tjejer gillar. Vissa tycker om mycket närhet, vissa vill ha mindre.



Själv tycker jag tvåan är gosigast, även om den har en tendens att bli lite obekväm för tjejen i längden. Slutar med att man måste ha en kudde imellan. :(

2010-11-29 @ 22:07:09
URL: http://absolutvanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0