Tjejers onda cirkel...eller?

Ni vet tjejers onda cirkel "alla killar är svin".... Jag fick en fundering om detta... Stämmer det, eller är det vi tjejer som är dumma i huvudet och bara väljer killarna som faktiskt är svin och glömmer bort de där bra...
Det kanske inte stämmer att killar är som toaletter? Antingen upptagna eller fulla med skit?

Om vi nu tar antagandet att det faktiskt är så att det bara är vi tjejer som är dumma i huvudet och hela tiden faller för dessa killar som är "dåliga"..Varför i HELVETE gör vi det?!

Min teori är att vi behöver spänningen, vi behöver kanske helt omedvetet en kille som är osäker och som sätter spänning på vårt vardagsliv ett tag.. Vi börjar tycka om killen även om vi vet att vi inte borde, vi borde inte falla, vi blundar för att han strulade med en annan tjej när ni var "pg" enligt dig, att han glömmer höra av sig, att han kommer och ligger när det är på hans vilkor, att han helt plötsligt måste sova hos dig bara för att han inte tar sig hem... Vi blir glada för stunden, men tro mig vi vet alla innerst inne att " Jag borde inte göra det här, men denna gången skärper han sig nog, han kommer nog att höra av sig snart, det blir bra...han tycker snart om mig"... Tyvärr gör han det inte, mönstret fortsätter och vi tjejer fortsätter plåga oss själva, FRIVILLIGT!
Om vi då har en kille, som är hur bra som helst men ändå inte kan få det att funka... Då är man ju dum i huvudet... Eller så är det så att man saknar spänningen eller är för otrygg i tryggheten som faktiskt blir...
"I wonder how, I wonder why
I wonder where they are
The days we had, the songs we sang together"



Jag då, som försöker att sitta och tolka hur vissa tjejer tänker, hur tänker jag då? Jag är beslutsångesten själv.. Jag vill båda ha och äta kakan( hahahaha det fick Sandra)...Det funkar inte jag vet.. Man måste välja mellan två olika liv Förhållande och Singellivet... och som dagsformen och med ett beslut jag tar NU 31 oktober 2010 kl. 22.48. är som Rasmus Seebach säger " alt for længe har jeg været natteravn"...

Men nu är kl 22.49 och beslutsångesten själv kan ha ändrat sig...
/e.
ps. Cred till personen som gav mig tips på ämne :)

Kommentarer
Postat av: sofia s

åh vad jag inte kan säga annat än att jag håller med dig till 100%! Spännande farliga killar är som sexigast! kan inte hjälpas :( hahaha

KRAM!

2010-10-31 @ 23:19:16
URL: http://zoofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0