Dramaqueen is back!

Hej, jag är Emelie Fredriksson, har ni glömt bort mig?
Jag är troligtvis Sveriges i särklass sämsta bloggare, 184 cm lång, te drickare, singel , tänkare, envis , Winnerbäck fan, sladdis barn, blivande student , omtänksam , Seg , Dressyr ryttare och Drama queen...
Drama queen, det är något jag vill jobba bort i min personlighet... jag vill inte vara en hysterisk tjej. Jag har under denna sommaren lärt mig en sak, eller ändrat uppfattning kanske är bättre sagt... Vi tjejer kan inte äga en kille!
Jag har ju alltid tjatat om att vi tjejer inte håller på med samma killar, det är som en oskriven regel att man inte gör sådant... men några personer har fått mig att ändra uppfattning om det, vi kasnke inte kan äga någon bara för att vi gjort någon med den en gång för lääänge sedan... och egentligen vad spelar det för roll? Du och dina tjejkompisar kan ju faktiskt diskutera hur denna kille är i sängen eller hur bra han kysser, eller om han hade några konstigheter för sig så kan ni ju skratta ihop... Kanske är det så att hålla på med samma kille inte skadar så mycket utan mest kan bli en kul grej? om man håller sig till en viss gräns såklart,,, Jag tror att ni tjejer trots allt fattar vilken gräns vi menar.. men kvart i två raggen och kk du hade för ett år sen kanske vi bara ska dela med oss av och göra en kul grej? Ni killar skiter ju fullständigt i om ni är kompisar och ligger med samma brud, så varför skulle inte vi tjejer kunna göra det?
Jag ska innan september är slut lära mig att vara mindre drama queen och ha mer kul... lärdom under hösten fram till jul blir kanske att tänka mer som en kille... hur fan det ska gå till!?
/e.


Kommentarer
Postat av: linnea

uppdatera ofta nu bebe! jag vill ha något att läsa!

2010-09-13 @ 07:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0