Lagom - en helt vanlig Svensson?

Vi svenskar... vilket fantastisk sorgligt folk vi är, vi ska kolla snett vi ska sänka andra för att höja oss själva, vi kan inte ge en snäll  kommentar till en random på bussen, Vi kan aldrig säga att vi är bra på något, vi ska vara medel, inte sticka ut åt något håll bara vara lagom...
Lagom, en helt vanlig Svensson...
då är frågan.... vad är lagom? Efter som de flesta svenskar vill vara lagom så vill jag veta...
Vad har Lagom för betyg?
Hur mycket godis äter Lagom?
Hur mycket motionerar Lagom?
Vad väger Lagom?
Hur många barn ska Lagom ha?
Hur lång är Lagom?
Hur många har lagom legat med innan han/hon gifter sig?
Hur många gånger har Lagom haft Klamydia?
Vilka länder har Lagom besökt?
Vid vilken ålder skaffar Lagom familj?
Hur många gånger i veckan är Lagom arg?
Hur många gånger har LAgom fått sitt hjärta krossat?
Har lagom någonsin varit på en rolig fylleresa med sina vänner?
Jag är nog ingen lagom person... och grejen är att jag vill nog inte vara det heller för jag har fått bilden av lagom är ganska tråkig, tråkigt att inte kunna få vara nöjd med sig själv någon gång mer än när jag får snacka skit om folk, tråkigt att vara som alla andra, Tråkigt att vara en lagom....
Jag hade 265 poäng när jag gick ur nian, Jag äter JÄTTEMYCKET godis minst varje dag, Jag rider motion annars njaaa dligt med det va?, Jag väger för mycket enligt mig själv håller mig inom BMI skalan för normal men lite för högt på den, Jag har inte en aning om hur många barn jag vill ha, jag är 184 cm och tjej, eftersom jag inte gift mig än kan ja inte säga det men fler än vad jag kan räkna p händerna tror jag, hittils ingen klamydia , Jag har besökt Grekland tre gånger, Gran Canaria , Norge , Danmark ,Tyskland, Turkiet, Ålder jag skaffar egen familj är helt omöjligt att säga nu, jag är nog arg lite för mycket kanske för att jag är så trött jämt, mitt hjärta krossat.. inget jag kan svara på heller för det beror på helt vilken synvinkel man ser det. När jag gick i 5an och T. gjode slut trodde ja ju att livet skulle försvinna... men jag är som sagt still alive. Jag har varit på två fylleresor med mina vänner och det är två av dom roligaste veckorna i mitt snart artonåriga liv...
Kanske är jag en lagom ändå... vem avgör?
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0