Tillbaka!

15 december.... Jag är en dålig människa.. jag vet!

TACK till er som gett mig stöttning och tjat att jag ska fortsätta, jag tyckte nästan att det var pinsamt när mina kära klasskamrater sa " Jo men Emelie, du är ju väldigt duktig att skriva" " Aaah det kunde man ju se när din blogg levde...RIP liiillasyster.blogg.se..." Förlåt kära ni jag ska försöka bättra mig jag lovar!

För att jag ska bättra mig kräver jag bara en sak... öppna era hjärtan och hjärnor och säg vad jag ska skriva om.. för det typ...dör ut ibland...

Saker som har hänt i mitt liv sedan sist ni läste är väl att jag har tagit körkort, kärat ner mig i en hockeykille, bokat en bartender utbildning med Ida (och Kissie???!!), Haft en fantastisk studentfest för 500 pers och såklart haft häst och skola...så som ni kanske förstår, livet har gått på högvarv!

Ge mig tips och ideér kära ni!


Love e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0